We'll sit and sing a song of what we did wrong.
2009-09-25 @ 17:12:08

hej. nu sitter jag vid min brors dator. jag orkade sätta på min så det fick bli så. hade ingen idrott idag ehller så jag slutade tidigare :D najs. fast jag hade ju tagit med min gympakläder och allt. brukar inte göra det men idag hade jag ju stt en påminnesle och allt så har vi ingen idrott. men det var ganksa najs. så jag stack ner till satn direk efter skolan och mötte bror! var och köpte en ny töjning, 5 mm. sjukt tjock är det :O kommer inte få igenom den XD hahha. blev lite sugen på kaffe så det blev en sväng till espresso house med. satt och chillade i någon park, där alla fyllon sitter XD men den det är aschill där. ludvig skulle repa sen  så jag cyklade hem. så nu sitter jag här och har tråkigt. vet inte vad jag ska hita på men någon får man la hoppas!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ISABELLE JERNEBORN!! du vet vad mamma tycker om töjningen

2009-09-25 @ 21:19:00
Postat av: lisa

hahaha japp! klart jag är grym.. nej jag suger fortfarande :D

2009-09-26 @ 00:22:06
URL: http://lisabostrm.wordpress.com
Postat av: Tim, fotoblogg

sv:kan bara tacka! =)

---

härliga bilder i headern, jag gillar!

2009-09-26 @ 08:43:10
URL: http://blog.andreaheim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback