Silence seems so loud.
2009-09-01 @ 22:08:50


Har suttit instängd på mitt rum i timmar. kan tänka mig att luktar gott här! hahaha. hat inte öppnat dörren eller något. och det är vamt. men nu har alla gått hem så jag ska öpnna och vädra lite. har nyss gjort klart min engelska läxa med! ganksa lätt. men ska bara kolla igenom det en gång till innan jag ska sova. nu sitter jag lyssnar på musik. upptäcker lite musik som jag har inte har lyssnat på på huuuuuur länge som helst. Typ evanescence och mötely crue, sjukt bra!! har också hittat världens bästa penna XD man kan hitta bra saker genom att jobba på donken.

Imon är det skola till 3. vet inte när jag börjar, ska kolla det nu. sen ska jag till stan och köpa träningskort på atletica :D najs. sen fika tror jag :D gott äre. det blir nog EH.
Puss

Kommentarer
Postat av: J

snyggt!

2009-09-05 @ 12:06:25
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Helena

Sjuuukt snyggt!

2009-09-06 @ 18:35:54
URL: http://ugglapuggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback