No, not this time.
2009-09-27 @ 02:50:50

klockan är mycket och jag sitter uppe. mirre stack hem för ett litet tag sedan. vi har typ chillat och lite sånt. var ute lite innan och tog  bilder med den analoga som jag har lpnat. har verkligen ingen aning om hur bilderna blir och jag kommer ju få reda på det på torsdag!!! aslångt. hoppas dom blir bra i alla fall! sen kollade vi på film :D najs vare.

jobbet idag gick bra! det var inte så mkt att göra eller nått så det var chill. hem sen då och chilla. kollade på filmer när jag var liten XD hahaha. sjukt kul. men det roligaste var ju när mamma och pappa skulle på punkfest XD hahahaha. seriöst. pappa var sjukt rolig efter festen. imon är det IKEA med madre och padre för att köpa lite möbler till mitt rum! yay.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback