Go tell all your friends that this is the end.
2009-09-27 @ 21:59:40


NU är jag klar med mitt rum typ :D har bara tavlorna kvar. är verkligen skit trött nu. gick upp ganka tidigt för vi skulle till ikea. var däe aslänge för det var mycket folk. sen när vi kom hem så började vi sätta ihop möblerna dirket och det har vi gjort typ heöla dagen. eller jag har lgat över allt till de nya möblerna och gjort det fint med :D det är jätte fint nu. mysigt. det blev ett nytt skrivbord, två hyllor och en byrå! sen lite små saker typ. ska visa bild någon gång om jag orkar :D

imon ska jag ut och ta kort med mirre till mitt fotoprojekt eller vad man ska kalla det! sen kl 5är det träning :D najs. har inte varit så nyttig dom senaste dagarna XD haha. klockan är jätte lite och jag är skit trött. ska nog snart sova. ska bara kolla på lite bloggar fösrt :D
Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

det handlar inte om att orka, bild ska upp för oss som inte har möjlighet att se!!!! pusssaknardig

2009-09-28 @ 05:05:49
URL: http://lisabostrm.wordpress.com
Postat av: lisa

Det handlar inte om att orka issa, du måste lägga upp bild!! detta är ett mirakel att det har skett, efter 5 års väntan :D haha saknar dig pussunge

2009-09-28 @ 05:07:05
URL: http://lisabostrm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback