I know a ghost.
2009-09-24 @ 14:57:09


har hål timma nu i fyar timmar så jag har nyss bakat muffins :D fina är dom. det är asmkt choklad i dom men jag gillar det. ska ha foto sen kl 4 och då ska jag låna hem en kamera så jag kan göra fotouppgiften vi fick. vi ska ha tre bilder med temat portätt. jag vet en bild i alla fall. kanske en till. får se hur det blir. ska snart göra mig lite mat med. har bara ätit två mackor idag och lire smet XD hahha. försov mig ltie med. brukar gå upp två timmar inna jag börjar när jag har sovmorgon men idag så vaknade jag en timma innan så jag fick lite panik. men jag klarade det :D haha. jag har för övrigt inag bilder heller typ. har inte varot ute och fotoat på jätte länge. det får det bli ämdring på! ah, detta är då muffinsarna!

gitarren igår var asnajs med! vi håller på med Hurt med Johnny cash (gillar den mer med nine inch nails men aja). det är svårt men kul :D övade lite på det innan med. ska också göra min engeksla läxa med -.- jobbigt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

åh vad gott :)

gillar din design!

2009-09-24 @ 21:58:46
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Thilda

Aaaaaaaah, goda eller vad ???? nästan så man ska göra sånna imorgon ;)

2009-09-24 @ 22:21:36
URL: http://thildaericson.blogg.se/
Postat av: Maria

Ser asgott ut. :) Vill du lägga upp receptet? Alltid på jakt efter recept med choklad... ;)

2009-10-01 @ 09:49:31
URL: http://www.vildvittra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback