But I let you decide.
2009-09-20 @ 12:53:24






dålig uppdatering jag vet. jag har bara inte haft tid. igår tapetserade jag typ hela dagen och sen stack jag till stan med bror och åt pizza :D najs vare. sen hemmakväll för att hyra film med Mirre och thilda. 17 again blev det. den var asbra! thilda hade varit duktigt med och gjort en kladdkaka, sjukt god var den :D och klaffet vi gjorde till med choklad i. mummaaaaaaaaaa. sen gick vi en lite promenad.

idag har jag inte gjort s¨mkt. Mitt rum är färdig tapeserat :D asfint är det! tycker jag. kanske visar någon bild sen. nu ska jag lägga över bilder till datorn så jag kan lägga ut några i inlägget :D sen plugga matte -.-
Puss


Kommentarer
Postat av: jasmina

17 again är ju skit grymm:D hehe!

VAd har du för dig idag då?

2009-09-20 @ 14:10:48
URL: http://jassiiisaa.blogg.se/
Postat av: amanda

fina bilder! kram

2009-09-24 @ 14:51:33
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback