Bury all your secrets in my skin.
2009-09-30 @ 22:11:12



gitarren idag gick bra :D lärde oss 21 guns med green day. asnajs. sen stack jag och mirre hem till mig och pliggade lite. jag hjälpte henne med matten! hoppas det hjälpte :D är verkligen inte bra på att förklara saker. men ah tror det gick bra :D var ute och tog lite bilder med innan med den analoga. men jag kan ju garantera att dom blev bättre förra gången som det inte blev bilder. är fortafarnade lite sur på han. speciellt när han sa atr det var lite mitt fel :O att jag borde ha sett det felet men hallå, det var ju typ tredje gången jag tog kort med en analog kamera, hur ska jag då kunna veta att det var fel? han är cp.

imon då har jag en lektion på 40 min, hon var sjuk idag så hon kanske är sjuk imon med. hade vait najs. då har jag alltdå ingen lektion imon. ska nog inte till fotolektionen eftersom jag inte har något att göra och jag har ju kamerna hemma så jag får ju foto hemma istället! okrar inte cykla dit ocjh sen hem driket. nu ska jag göra engelska och sen sova.
Puss


Kommentarer
Postat av: sannie

Ja, verkligen!! :)



och du ska få en sak utav mig btw.

Jag skickar med den med Ludvig :'D

2009-10-01 @ 08:58:22
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: miranda

Det hjälpte!!! Du var skit bra ju :D

2009-10-01 @ 15:16:15
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback