No one gives a damn about her hair.
2009-10-22 @ 21:57:20

shit vad jobbig träningen var. men det är ganksa najs. ska snart skriva klart engekslan med. har bara liiiite kvar :D typ avslutningen. ska sova sen. börjar 11.40 imon. det behöver jag känner jag. är skit trött hela tiden. imon är det simhallen -.-'' jag hatar simhallen. men jag sak vara med ändå! hppas på lek istället för simma. jag suger på att simma. men aja. förövrigt så blev mina muffins inte goda alls :O hade inte gjort dom innan men dom smakade rööööv. åt typ 3 stycken men ändå. muffins som muffins. nej men dok var inte goda.

Jag funderar på skita i denna bloggen och göra en ny XD hahha. för jag vill inte ha detta namnet typ. men jag vet inte om jag ska göra det eller om jag gör det, vad jag sak heta iså fall. men det suger för nu har jag ju skiver här nästan ett år och då känns det lite waste att bara göra en ny. den ahde ju sett likadan ut och spnt och sen hadejag ju länkat till denna men ändå. jag får se! blir nog inte nu i alla fall. inga förslag på vad man kan heta? shit vad jag kommer få kommentarer :O det är ju huuuuuur många som helst som läser detta XD sen vill jag ha hjälp med en till sak! jag ska ha tavlor i mitt rum med bilder som jag har tagit! men jag vet inte vilka. hjälp någon? :)

okej, detta blev långt! men så blir det ibland. hoppas ingen skadades pga det. asså shit vad jag ör cp nu. nej nu ska jag återgå till engelskan!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jorgé

Gillar starkt att du avslutar många inlägg med att du är cp XD hihihihiiihihih, jag tycker inte du ska byta, jag gillar den ;D;D;D;D;D;D<3<3<3

2009-10-22 @ 22:33:13
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: miranda

du har fixat de gulliga hörnen nu :D:D najs!!

2009-10-24 @ 13:16:35
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback