Jag måste fånga en bumbibjörn.
2009-10-31 @ 18:37:24

shiiiit vad jag är trött. det blev ingen tina idag, pooh. hon skulle typ ha gäster och sånt så det fick bli en annan gång! har verkligen inte gjort något idag. bara chillat och suttit vid datorn. har nyss drukigt lite kaffe och kollat på bumbibjörnana, för bra. ska snart kolla på film tror jag! det suger här hemma nu med. pluttvig ska nyss till halmstad med. bajs. så nu sitter jag här i mitt mörka rum med en asnajs träja på mig (som jag ska få vid årsskiftet fick jag reda på idag XD fråga mig inte varför) det är min brors tröja. har velat ha den sen han köpte den XD hahaha. silverstein är det och den är naaaaaajs. nej nu ska jag välja en film!
Puss


Kommentarer
Postat av: josefin

sv: tack så mycket :)

2009-11-01 @ 13:54:29
URL: http://twocars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback