I've got a feeling.
2009-10-05 @ 22:10:24

var på träningen idag då. step funktionell! askul är det. var ju där själv men det gick riktigt bra faktiskt :D har bara chillat sen här hemma. det var asjobbig träningen speciellt för magen XD men det är najs. jag ska snart sova nu med. var astrött idag i skolan, fattar inte varför. imon är det låååång dag. 8.10-18. måste ta bilder med till lektionen med. men det fixar jag :D haha. jag vill verkligen se hur bilderna som jag ochMirre tog i söndags blev! hoppas dom blir bra! haha. nu ska jag lyssna på kents nya singel Töntarna! NAAAAJS. lyssnalyssnalyssna, finns på spotify. nytt album emd den sjätte november. längar, jaa!!!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Helene

åh, men det ska jag ju prova :D hihi. kommer säkert misslyckas, men då ska jag fråga dig igen (a) hih. läget annars då?

2009-10-05 @ 22:46:07
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Helene

hihi , JAAADÅ :D alltid! du verkar kunna sånt med kamera grejer ju :) gutt!

2009-10-05 @ 23:06:40
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback