If heaven and hell decide that they both are satisfied.
2009-10-29 @ 15:26:57



dag var jag och mirre på en sko-outlet typ. köpte mig dessa skorna på bilden! asnajs. lila är dom. det ser man ju inte bilden men ah det är dom! lite stora men jag får ha sula och tjocka sokar så blir det varmt med. ville ha 36or men det fanns bara en 36a?? cp. och då tre 37or. hahaha. men det ska nog bli bra. 500 kostade dom, fick reda p nu av pappa att dom brukar kosta 1300, så gaaaaaaaanska bra. cyklade ner till stan snabbt sen för att fråga på mignon om mina  vantar fanns där med icke :( poooh. nu ska jag göra mig lite mat. och sen hämta min tdwp biljet!! :D

imon är det fredag. måste till stan för att köpa prsent till pappa. sen ska jag ocg mirre till väröbacka XD hahaha. någon halloween fest typ. kommer inte känna någon. hahahahahha. men det blir kul! vi ska bara komma på vaed vi ska vara och sen hur vi ska komma dit och hem. och hitta dit.
Puss


Kommentarer
Postat av: Rebecka P.S

Svar: Tack såå mycket ! :D

2009-10-29 @ 23:29:35
URL: http://psdrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback