Mina vantar :(
2009-10-29 @ 00:20:32

har haft en jätte bra födelsdag idag! men jag tappade bort mina vantar :( bajs. det var mina favoriter med!! men fick jätte fina saker. Mire hade gjort en jätte fin bok med bilder på mig och henne! asfin :D:D på kvällen blev jag helt chockad när jag fick ett samtal från Lisa :D:D:D ååh det var bäst!! så vi snackade lite vi!! najs vare. kakan jag bakade igår var sinnes!! har den varje år typ XD hahaha. man kan inte ändra på något. jag är lite konservativ, eller heter det så? lite för avancerat ord för mig egentligen men jag tror det heter så :D

imon ska jag upp ganksa tidigt för jag sak till en utförsäljning av skor. det är typ provskor så det är asbilligt. hoppas jag hiattar några najs skor. måste ha nya skor nämligen. kan inte gå runt i mina converse hela vintern, jag fryser ju redan nu om tårna. nu ska jag snart sova. ska bara lägga in lite bilder.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback