Sweet dreams are made of this.
2009-10-25 @ 14:29:37



då var jag utvilad kan man la säga. pappa kom in i mitt rum typ kvart över tolv och väckte mig. jag vaknade aldrig heller under natten så jag var la ganksa trött XD hahaha. nu sitter jag i min säng opch lyssnar på musik! ska snartgöra mig iordning. idag vet jag inte vad jag sal göra. vädret suger sp man kan ju inte vara ute precis. har inga bilder heller. jag måste ut och ta nya men det går inte idag. bajs. kanske ska spela lite amped eller dead or alive XD ahahahah. askul är det! eller gh. får se.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv; okej, verkligen bra gjort! :)

2009-10-25 @ 14:57:33
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback