Underground.
2009-10-21 @ 19:34:55


bara för det ser ut som jag har långt hår på den bilden.

sitter på mitt rum just nu och pluggar. har tagit en lite paus bara. känns ganksa bra nu faktist! kommer säkert gå bajs ändå -.- idag var skolan slapp tror jag. jag kommer intre ihåg XD vi ahde hål timma så jag, linn och sibel stack till NG:s och köpte lite mat och sen till sibel för att plugga fysik :D fick kanske inte gjort så mkt men lite i alla fall. sen gitarr. det var askul idag :D utan dina andetag spelade vi idag. najs. kanske inte bästa kent låten men den duger! nu ska jag chilla lite till och sen plugga vidare.
Puss


Kommentarer
Postat av: puss

LEARN TO LOVE UNDERGROUND!!<3<33<3<<3<33<3<

2009-12-23 @ 01:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback