Kött eller fiiiiiiisk.
2009-10-19 @ 22:24:45



shit vad jag är trött nu. träningen idag var sjukt jobbigt. nytt pass var det med och det var inte lika roligt som det förra men det var ganska kul :D gjorde pannkakor när jag kom hem med. naja vare. sen har jag suttit och kollat massa filmer på youtube typ kaffeart XD hahaha. jag vill lära mig sånt!! kan man ju göra det hemma istället för att köpa. men man måste ha någon maskin typ, vill ha de medd. haha.

fick reda på innan idag tt matten imon är inställd :D jag blev asglad för det är första lektionen såjag börjar 12 imon istället :D:D sen ingen foto heller. ska plugga fysik -.- hatar det. men nu ska jag sova!
Puss

Kommentarer
Postat av: liz

skitfin header!

2009-10-20 @ 20:45:40
URL: http://lizzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback