And convince yourself that it's not the reason you don't see the sun anymore.
2009-10-09 @ 18:52:27


då var jag hemma. var sjukt duktig idag och städade mitt rum innan skolan började. började 11.40 så jag fick ju ändå sovmorgon typ! nu är det fint här i alla fall :D skolan var chill. på idrotten hade vi orientering men jag hade inga ute kläder så jag fick ha mina vanliga kläder och gå den kort rundan istället men dom som jag skulle gå med bara försavnn :O med den lappen som man ska trycka hål i. så jag stod där helt själv med en karta och kunde inte göra något alls XD så jag vände. det gick bra sa läraren. ahahha. askul.

efter skolan kom mirre, vi skulle till stan plus kolla på en person :D:D hahaha. men missade han. köpte träningskort och sen en fika på blådörren. mys var det. är hemma nu och fryser. sjukt kallt är det. ska vara med Mirre sen med. myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys.
Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

snygg bild :)

2009-10-09 @ 21:38:58
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag gillar bilden :)

2009-10-11 @ 22:49:07
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback