This is our decision to live fast and die young.
2009-11-25 @ 18:31:49


bild från Mirre
yoo. nu stter jag hemma hos Mirre! mys. skola idag. det sög. på håltimman blev det kaffe på blådörren! goooott.
gitarr idag med! askul var det idag. spelade någon random låt typ. jag var typ helt retard XD haha. nästa gång är det siata gången :( poooooh... men vi ska äta godis och dricka julmust!! najs. ska la dra hem om ett tag tror jag. men orkar ine cykla. min kondition har blivit säääääsmt. blir sjukt anfådd av att cykla till skolan och jag ha inte långt alls. tar la 5 minuter XD hahaha. móm ens det. nje nu ska jag sitta här och vänta på mirre ska äta upp!
Puss

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jaaa sjuke!!



JAG VILL!!! :D OM det kommer bli kul! XD

2009-11-26 @ 09:40:44
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback