He's confident but he's not aware, she dosen't care.
2009-11-08 @ 14:29:19



hej. igår kväll var jag hemma hos linn på tjejmiddag! det var jätte mysigt och kul! god mat och allt :) var också och kollade på match innan på dagen. dom förlorade tyvärr men dom var duktiga!

idag vakndade jag typ kl 12. fattar inte hur jag kan sova så länge hela tiden. haha. sen ha jag städat mitt rum så nu är det asfint! städade noga ed. harbara mina kläder kvar som är på vädring. sen idag ska vi till morfar på middag för det är ju farsdag och sånt idag så det blir nog mysmys. snart ska jag kanske gå och ta massa musik på min brors dator! han har mycket musik. och den bögen ska också backstage på Enter shikari -.-
Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Mysig bild! :)

2009-11-08 @ 18:17:56
URL: http://ugglapuggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback