Forgotten the taste and smell of the world that she's left behind.
2009-11-30 @ 21:56:27



heeeej. började kl ett idah i skolan och slutade sen 40 min senare. najs. hämtade mirres biljett idag med! sen drog jag till stan för att möta Mirre. köpte klänningen som jag skulle köpa! åååh den är asfin :D hahaha. tog en kaffe och chillade på stan. askul var det på stan. mkt roligt folk om man säger så XD HAHAH. jag dör. sen hem och snabbt till gekås! haha. vi var där typ i en timma bara. skulle bara handla lite saker snabbt. typ en skidjacka till mig. sen blev det lite mer saket till mig! en ljusslinga tex, med färgade lampor! asfint. sen hårfärg ch spray! najsnajs.

imon är det skola. bajs. sen måste jag plugga på engelskan! har prov på fredag. seeegt. sen vet jag inte så mkt mer. december imon ju. galet.
Puss

Kommentarer
Postat av: johannas fotoblogg

FINT!

2009-12-02 @ 17:07:17
URL: http://mixband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback