Don't waste your time on me you're already the voice inside my head.
2009-11-29 @ 11:18:51

Då var det första advent! mysmys. ska baka lussebullar sen idag med! asgott. mamma försöker även ta med mig till gymmet men jag orkar inte XD hahaha. jag behöver men jag orkar det verkligen inte. får se vad jag sak göra sen.

Igår var jag hemma hos Linn med lite folk. det var kul! vi chillade typ ich kollade på film. He's the girl tror jag den hette. asbra tycker jag. jag och Linn bestämde även att vi ska ta industrial snart! det är i örat alltså. men tar två hål typ där uppe på örat och sen sak man ha en stav igenom båda! asnajs är det :D blir nog nästa vecka. hppas det inte kostar för mycket bara.
Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

inte She's the man? :p

2009-11-29 @ 18:12:22
URL: http://lisabostrm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback