But tell me, where do the children play.
2009-11-27 @ 16:00:19

HEJ ALLA GLADA! hahaha. nu ligger jag i min säng och chillar! slapp dag i skolan med. på gympan skulle vi ut ocg gå med stavar men det regnade så så vi gick till Willys och sen tillbaka! haha. det gick bra. ska snart ta mig en lite macka! är lite hungirg. sen ikväll blir det kanske tacos hos Thilda eller bara chill hos Thilda! :D haha.

Igår hittade jag förbandet till Enter shikari. om det nu är någon som ska dit. Story of the year är det i alla fall. jag har någora låtar med dom men har inte lyssnat så mycket. det är typ ett emo band. får se om dom är bra! sen kommer också Underoath till Sverige igen!!! fast bara till Malmö och Stockholm. bajs. tror det ärför dom blev inställd när jag såg dom i våras. haha. då vet alla.
Puss

Kommentarer
Postat av: miranda

hahah, såg du vad det stod? XD <333



Neee, det tcyekr jag inte men armarna är fett starka! :D

2009-11-28 @ 16:31:28
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback