We've been on the run, driving in the sun.
2009-05-22 @ 12:13:34

Igår var jag i Göteborg då och spelade två mtacher. Vi vann båda :D Trodde inte att det var vi som vann den andra men det var det visst XD hahaha. Sen gjorde vi oss iordning som tog ett tag för batt några var liiiite sega. Men jag, Mirre, Linnea och Olivia gick till Pizza hut och åt och sen typ chillade vi lite och så. Två stycken var på Liseberg men vi orkade inte det.

När jag kom hem sen spelade jag lite GH och sen var jag skit ttrtt ås jag gick och la mig typ :P hahaha. Idag då ska jag till Göteborg för att spela en match bara. Vi har samlig 14.20 så vi fick sovmorgon idag. Hoppas vi vinner för då kommer vi till kvartsfinal i a-slutspelet tror jag!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback