...och gäst ikväll är Jesus, han har kickat heroin.
2009-05-31 @ 11:45:52


Jag är retard, mirre är söt.

Igår var jag med mirre :D Vi chillade typ och tag massa fina bilder. Färgerna och ljjst blev asbra tycker jag. Lite sommriga! Sen färgade jag även mitt hår igår, det se typ likadant ut som det gjorde innan fast det är lite rödare nu :D OCh det var så jag ville ha det med så det var ju bra.

Nu sak jag göra ig iordning och sen börja städa mitt rum -.- Jag orkade verkligen inte det idag, det är jätte mycket saker p mit skirvbord och jag vet inte var jag sak lägga allt för mina lådor är fulla. haha. Men jag hittar la ett ställe.Efter städningen är kemiplugg. Jag har prov på tisdag och jag har inte pluggat än så jag måstte börja nu,
Puss

Kommentarer
Postat av: mirandaaaa

DU ÄR SÖT! haha jag gick och la mig halv tre igår... oops! XD <3

2009-05-31 @ 13:13:18
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback