Just dance.
2009-05-24 @ 01:12:59


Lisa, Thilda och jag.


Vi förlorade tyvärr matchen idag så igen match imon och inte träning. Så nu kommer jag att vara mer aktiv hät. Tror jag! haha. När vi kom hem idag så skyndade jag mig för vi skulle hem till Bessi sen och ha typ lagmys typ. Spelade lite kubb och chillade. Dansade, ehee... hahah XD Lite tradition i vårat lag kan man säga. Eller det är mer att en dansar och alla härmar henne. Askul. Har lite bilder på det men känner att jag inte vill läggaut dom XD

Men nu måste jag sova men jag ska nog lägga mig och läsa lite i Midnight sun :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Thilda

hahahahha underbar bild !!! jag vill ha lite bilder du får skicka sen :)

och vi var förövrigt bäst på att dansa... ja ska läara mig dansen sen är jag på G !!!!:D

2009-05-24 @ 13:29:19
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback