Döda armar.
2009-03-30 @ 17:13:42

Jag var med på gympan ändå som jag typ ångrar nu. Jag är helt död i mina armar. Vi hade body pump eller nått. Det var skiiiiit jobbigt. Mina armar skakade hur länge som helst efteråt. Jag kunde typ inte cykla hem sen XD Var helt vinglig. hahahaha. Nu är det la lite bättre! Och snart ska jag träna, jag måste verkligen lägga mig tidigt idag. Jag har spelat på tre matcher på fyra dagar, haft denna jobbiga gympa lektion och nu ska jag träna. Jag är trött. haha. Hoppas bara Mirre ska cykla med, annars får jag cykla själv och det är joobigt.

Imon ska jag till tandregleringen :D Jag tror han som har hand om allt ska säga när jag får ta ut min tandställning :D:D Hoppas snart!! Åh tänk så skönt när man inte har den längre :D Asgött! Men nu ska jag ta ett tuggummi och sen byta om.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback