Sorry, you are not a winner.
2009-06-25 @ 00:47:52


Jag vill ha flädersaft!!

När jag skulle färga mina ögonfransar idag då så blev det lite fail. Det kom typ lite i ögonen så det sved lite och man var tvungen att skölja bort det direkt med asmkt vatten så allt försvann. haha. och jag orkade inte göra om det idag så jag gör det en annan gång! Mirre kom hit sen och typ chillade, kollade på Morden i Midsomer med från igår. Hon gick typ nyss hem och vi var ute lite innan på kvällen fast det blev askallt.

Nu ska jag gå och sova och sen imon ska jag till stranden!! Jag måste bli bruuuuun. Jag blir typ inte det men jag har blivit mer brun i alla fall. Jag måste ha lite färg innan jag ska till Grekland i alla fall!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback