I ani't happy, I'm feeling glad I got sunshine.
2009-06-17 @ 23:58:01


Kanonberget.

Åh jag hatar blogg.se ibland. Jag skrev ett inlägg innan idag och sen trycke jag på spara och publicera men det stod att deen hade sparat som utkast och massa skit och allt jag hade skrivit var borta, det var bara en mening som var kvar och jag gjorde samma sak igen och samma sak hände. cp. Men aja, idag har jag typ chillat hela dagen. Bakat kladdkaka med min bror och kollat på tv massa. haha. Men sen gick jag och Mirre ut på en promenad, det var bra kände jag. Sen in och spela sims, hehe, och chilla!!

Imon vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen städa eller nått. Mamma är ledig så det blir la så. haha. Men det känns alltid bra när man är färdig med städningen!
Nu ska jag sova.
Puss

Kommentarer
Postat av: miranda

Neeeej! Jag gillade den, lite liv i rörelse :D:D haha DRÖMMEN!!!!!! XD<3

2009-06-18 @ 00:11:40
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback