Hej jag försöker va cool, men jag lyckas inte.
2009-06-29 @ 17:56:33


Sjuuuuuuuukt varmt. Var på stan idag och handlade lite saker, en väska, body butter, flipflop och ett armband! Najsnajs. Sen stack jag till stranden, det fick bli barnensbadstrand idag XD hahahha. Men det var sjukt varmt. Så när vi skulle hem sen så stannade vi på espresso house och köpte frapino :D asgott.

Nu ska jag prova en ny sak med min kamera som jag fick lära mig innan :D vet inte om det kommer gå så bra. Det får vi se sen. hahaha. Fast först, mat.
Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv. okey, jo just nu är jag faktiskt inne på en 450d :)

2009-06-29 @ 19:46:07
URL: http://hejmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback