Du har ett falskt leende, jag har sett det.
2009-06-27 @ 17:01:11

hann inte skriva något igår, eller jo jag hann kanske men jag hade ingen dator i närheten. haha. Var på stranden igår då igen och solade och sånt. Sen efter det var jag med Tina! :D det var aslängesen, typ skolavlsutningen såg jag henne senast :P men ah det var mys, vi var ute lite och chillade och sånt!

Idag har jag varit på stranden med mirre. najs. Badade idag med men det var sjukt mkt brännmater som var assmå med. Man såg dom typ inte. haha. Nu har jag duschat och ska göra mig i ordning. Sen ska jag och mirre åka till kvantum och handla mat! gooooott. sen kolla på Psych :D
Puss

Kommentarer
Postat av: BESIANA MAVRAJ

vafan det är 4 böcker - och den fjärde är ju AS tjock(A) fan också... haha :D Men får nog ta mig igenom dom :( måste bara läsa klar 6 & 7 Harry potter :D

2009-06-27 @ 19:20:04
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
Postat av: lisa

hahahaha så jävla kul, börjar känna mig lite tjock här alltså ;)

2009-06-27 @ 23:23:20
URL: http://lisabostrm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback