Det är exakt vad vi vill ha det luftkonditionerade ljudet av fart.
2009-06-21 @ 23:02:54

Mina ben är helt slut just nu. Var ju ute och sprang innan idag och sen har jag också gått på promenad med mamma. Sjukt långt med. tycker jag då. Det kanske inte var så jätte långt men det var jobbigt. Sen bara chillade vi i soffan och kollade på Ugly Betty och drack te :D mysmys.

Ah just det, jag fick jobbet på donken :D:D äntligen ringde han!! Så jag ska dit på tisdag på introduktion och sen börjar tp utblidningen nästa vecka! Måste få tillfälle att säga att jag inte kan komma mellan den 8 och 15 juli men det kommer nog blir bra! haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hihi okej jag har gjort det i typ ett år nu , men nu närmar det sig ! :D lyllo <3



Rösta gärna på mig ! :) Läs mitt senaste inlägg , men gör det dock bara om du tkr jag förtjänar det <3

2009-06-22 @ 06:04:34
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback