Cause I've been wating for a miracle.
2009-07-05 @ 12:41:32


Mirre har tagit bilden!

igår kväll skulle mamma och pappa till mirres föräldrar och då följde jag med dom dit! Jag och mirre kollade på psych och var ute lite och så. Sen kollade vi på en asläskig film. den var helt cp. 1408 hette den. man fattade typ inte riktigt vad det var som hände men den var bra :D

Idag har jag inte hunnit göra så mkt. Ska snartgöra mig iordning men jag orkar inte. Sitter och lyssnar på musik just nu, den är najs.
Puss

Kommentarer
Postat av: Catrin Johansson

oj! Kunde inte svara på ditt sms för har inga pengar kvar:P oj, men tisdag då? men jag jobbar till halv 4, för ska till ge-kås i morgon och lämna tillbaka min nya kamera^^:P kan du då? men cp att jag jobbar alltid ju! puss

2009-07-05 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback