Klantig? jaaa..
2009-07-28 @ 15:45:22

Idag gick jag upp tidigt och åkte med pappa till läjet för att köpa bröd och sen till Asproths för att kolla på tapetet! lånade hem en katalog med den som jag vill ha :D så jag ska kolla litre hur det blir. jag tror att det blir bra. jag var ju tvungen att vara hemma i tid eftersom jag skulle jobba. trodde jag. jag är så sjukt klantig ibland. Jag skulle börja kl 12 idag så jag bytte om cyklade till donken men sen halvvägs så kom jag på att jag inte hade fått någon påminnelse (jag brukar sätta en sån på mobilen dagen innan jag ska jobba). så jag fick ringa pappa så fick han kolla på internet. och självklart var det inte idag utan imon jag skulle jobba :D:D askul!!!!................ -.-

Kom hem sen och åkte till stranden med pappa i två timmar kanske. Det var inte jätte varmt men det var ganksa skönt att vara ute lite. Jag har också upptäckt att jag tror att jag är allergisk mot någotn:O men jag vet inte mot vad. mina ögon rinner och blir typ förkyld. inte bra. åh just det, Catrin har åkt till Australien nu i ett år :( och allt cpade så vi träffades aldrig innan hon åkte :( senast var på skolavslutingen och det var ju bara i en timma eller något, Men ah hoppas hon får det asbra :D:D jag tror det kommer bli bra!!! :D
oj vad långt jag skrev XD hahaha.
jag får damp. igen. det funkar inte att lägga upp bilder. seeeeeeeeeegt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback