Every day is exactly the same.
2009-07-27 @ 13:13:10


alla bilder ser typ likdanan ut jag vet men detta är sista. tror jag.

Jag gick upp ganksa tidigt idag för jag och pappa skulle till asproths och kolla på tapeter men när vi kommer dit såp set vi en skylt så står det att det är lunch stängt -.- måste alla äta samtidit eller? XD hahaha. Så vi fick åka och handla istället och åka dit en annan gång!! Vi orkade nämligen inte vänta i en timma.

idag ska jag vara med Mirre!men först ska jag platta håret och sånt. jag vet inte vad vi ska hitta på idag, det regnar ju så något som man kan göra imonhus! det blir nog braaaaa.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)



Jag har nu en tävling där du kan vinna ett smycke set



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken-1.html



var gärna med =)

Kram

2009-07-28 @ 10:50:55
Postat av: Annika

Så fina bilder du har på din blogg!

De har någon speciell känsla över sig; vet inte riktigt hur jag ska förklara :>



Redigerar du dina bilder i efterhand på något sätt?

2009-08-02 @ 19:29:26
URL: http://merantusenord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback