I think I used to have voice, now I never make a sound.
2009-01-30 @ 22:56:43

Hemma nu efter en jobbig dag. Skola först från 8.10 till 4 fast jag gick halv 4. Då fick jag åka hem snabbt för att äta och och lägga in ny musik på min ipod och sen åka till samligen. Det gick sjukt fort snabbt att åka till Lindome :P Precis när jag skulle börja sova typ så var vi ju famme XD haha. Matchn var ganska kul och det gick ganska bra och vi vann!! :D:D YEY!

Nu är jag då hemma och är skit trött verkligen och mitt internet är helt cp och det är ingen som kan fixa det heller för att alla är retards. Menmen, nu ska jag nog stänga av datorn. Jag hoppas på fint väder imon med, för så ska jag ut med kameran lite tror jag. Jag längtar också till imon för då sak vi spela gh och äta KLADDKAKA!! :D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback