Be everything that makes you scarred.
2009-02-26 @ 17:11:10


Underoooooooooooooooath :D Bara för jag ska se dom!!

Jag hade ju som sagt ingen kemi i tisdags men idag hade jag det. Och hon är helt cp. Det var ju hennes fel förra gången att vi inte hade någon lektion men det tyckte ju självklart inte hon. Hon sa att hon hade glömt av tiden och att vi skulle gå och leta upp henne på skolan och säga att vi har lektion. Hon är verkligen cp. Så ci hade en liten diskussion om det idag och hon skyllde allt på oss. haha.

Nu är jag hemma och ska snart ta fram franksa böckerna och göra läxan (om jag orkar). Sen är det träning :) denna brukar vara rolig för det är bara vårat lag! skojskoj.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback