There is something I see in you, it might kill me, I want it to be true.
2009-02-09 @ 17:11:31

Det var assegt i skolan för vi har typ en 2.5 timmars lång rast. Det har vi bara varannan måndag trodde jag och jag hade naturkunskap där förra veckan så det var ju den andra gruppens tur denna gången. Men så var det visst inte, utan det var var fjärde gång vi hade labb och sen har vi två lektioner md hela klassen i två veckor. Det får han ju säga men det hade han inte gjort eller han hade det första lektioen men då var inte jag där. Sen var det ingen i klassen som sa något heller. Helt cp. hahaha. Men jag och Catrin hade roligt på Willys istället, vi var la där i typ 40 min utan att köpa något XD haha.

Snart ska jag byta om och cykla ner till träningen, jag orkar verkligen inte det för jag känner att det kommer bli en jobbig träning och jag har ont i huvudet och är trött. Menmen jag får la klara det.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback