Glaciers melting in the dead of night.
2009-02-08 @ 01:01:50

Idag var jag med Mirre i Göteborg :D Det var mys. Jag köpte ett par jeans, en tröja, örhängen och en mössa till Catrin :) Jättefint! hahaha. Sen var det match mot Högsbo, vi vann fast själva matchen sög. haha. Men sen på kvällen kom Lisa och Mirre hit och vi hade det mys. Vi satt typ bara och chillade och snackade massa skit. och åt godis, det visste jag att det skulle bli för Lisa brukar vilja ha det XD haha. SJUKT GOTT! typ Geisha, gaaaaaaaaaaaaah <3 tönt.

Imon ska jag bara chilla tror jag, gör labbrobborter med fast det går nog ganska snabbt tror jag, eller hoppas jag. Får se hur vädret är med, man kanske kan gå ut lite med. Men nu ska jag göra det bästa som finns, sova.
Puss 

Supermassive black hole - Muse

Mirre kolla rubriken, så säger dom XD hahahha

Kommentarer
Postat av: Jerward Pattinson

hahah, jag vet jag kollade upp det igår med XD vi var ju inte i närheten hahahahaha ;D<33

2009-02-08 @ 11:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback