Everywhere I go.
2009-02-10 @ 21:54:49

Rolig träning idag med :) Fast jag gillar inte att detn slutar kl 9, det känns som att man inte har något tid att chilla hemma sen. Jag har tex inte gjort min franska läxa och jag orkar inte heller eller hinner typ. haha. Men jag får la försöka göra lite på den innan jag ska nana! Innan idag funderade jag på "för sova mig" på franskan men kom på att det inte är så bra :P hahah. Det suger verkligen.

Nu finns det tre saker jag längtar till :D:D sportlov, det är ju snart och jag ska åka skidor och snowboard. Jag får se hur det går med snowboarden XD hahaha. Sen längtar jag till Underoath!!!! FÖÖÖR BRA! hahah. Och sen självklart sommarlovet. Och på sommarlovet inräknas allt roligt men längtar till som metaltown och chilla och ha det mys :D hahaha.
Puss

Kommentarer
Postat av: jerward pattinson

Och sen längtar du efter MIG! och eddi ;) HAHAH XD

2009-02-11 @ 13:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback