So there goes my life passing by with every exit sign.
2009-12-14 @ 11:26:39

något jag gillar är sovmorgon. för gött är det. har yss ätit frukost och ska snart fixa till mitt hår lite. börjar ju kl 1 idag. sen ska jag nog hem lite och sticka och sen till stan med bror. ska köpa present till mamma! jag har ingen aning vad vi ska köpa men det löser sig nog!

ikväll ska jag och Mirre till ps och kolla på julshow med gymnastiken! det är mysigt. high school musical är temat! jag gillar det XD haha. för fult. nej men det ska bli askul. sitter här nu med och äter lite chips som man kan hitta på ludvigs rum. sjukt goda är dom.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

hahah:D ja vi kommer äga å hsm;)

2009-12-14 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback