Scream now it's not too late.
2009-12-03 @ 23:05:39



hallå
. chill dag i skolan med batra två lektioner! efter skolan stack jag och thilda hem till henne. Vi bakade typ en kokoskladdkaka XD asgod var den :D Linn kom sen med och chillade lite. färging av mitt hår blev det också. så ingen utväxt nu! det böev asbra! tack thilda :D gick till fotot men jag gick hem för jag skulle ta kort hemma sa jag. pluggat engelska nu! känns som jag inte kan det alls XD haha. men det får gå som det går!

imon är det fredag! och jag, efter som jag är, ska ta sprutan imon :S jag vågar inte. ska göra det innan skolan med. så ingen sovmorgon för mig inte. börjar 11.40. hahaha. så det blir inte heller någon spinning för mig på idrotten! ville nästan vara med men öndå inte. slutar tidigare då. asnajs. ska vara med Mirre sen imon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback