Prop open the door I can actually see my breath tonight but that doesn't mean I'm breathing.
2009-12-10 @ 20:29:54

hade ju matteprov idag då. det gick  faktiskt ganksa bra! eller det kändes bra i alla fall. men man vet ju aldrig. får hoppas på det bästa. efter provet stack jag och linn hem till mig och åt toast. gottis var det. sen staaaan. vi skulle ju hål i örat men nej så blev det inte. man var tvungen att vara 18 eller ha med en förälder för att ta. asså hål i örat borde man ju få ta ändå!! cp. men aja. det får bli en annan gång istället. sen var jag på stan lite till och sen foto! mirre kom dit så gick vi ut och tog kort. satt på miggen och fikade lite med. det var najs.

nu är jag hemma och ska fortsätta plugga på idrotten. assegt är det. bara massa text man ska läsa. men ah jag tror det är ganksa lätt. sen vet jag inte vad jag sak göra efter skolan. får seeeee! btw så är det en månad kvar till enter shikari idag! kan ju säga att jag längtar lite.
Puss

Kommentarer
Postat av: miranda

en månad går fort fort fort :D:D och sen är det kent och sen UNDEROATH & AARON XD för att inte glämma "Jocke" haha XD

2009-12-10 @ 22:40:38
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback