No you're not hardcore unless you live hardcore.
2009-12-25 @ 16:30:23

random bild på iggy pop.
Julafton är över. det var mys. fick massa fina saker. tack tack. Kollade på kalle anka som vanligt, åt mat, karl bertil jonsson och sen julklappar! :D mormor och morfar var här också. ååh jag älskar julafton. för mysigt är det.

idag har jag inte så mkt. jat suttit och stickat min halsduk (fick garner och sånt igår) och kolalt på School of rock. sjukt bra film. senare ska jag vara med Mirre. blir film!!! hade ju hoppats på att core ville vara med men aja XD HAHAHA. asså jag dör. jag dör lite på rubriken med.
Puss

Kommentarer
Postat av: miranda

rubriken in my <3 XD liksom core!

2009-12-25 @ 17:22:59
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback