Jag skulle ge dig allt du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så.
2009-12-09 @ 17:01:11

nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Carolina wallin peréz! för mysigt! det är nästan så utan dina andetag med henne är bättre än orginalet. galet. haha. ska börja med mattepluggandet nu. har prov imon. matte c är det. det känns ändå ganksa bra detta. får hoppas det i alla fall.

imon är då provet! sen ska jag till stan med Linn för att ta hål i örat! :D kanske blir ett hål, kanske blir två. får se vad vi vågar. men vi ska i alla fall så såmning om ha industrial! sök på google om ni vill se! haha. det är najsnajsnajs. sen är det foto. måste plugga idrott ckså, prov på fredag. usch, hatar prov. men nu måste jag börja med matten!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback