If it's not real you can't hold it in your hand, can't feel it with your heart.
2009-12-24 @ 00:54:57

nu är det ju egentligen julafton! men jag säger att det ör det när jag vaknar på morgonen istället. åh mys är det med jul. ska snart sova tror jag. sov en stund innan men är fortfarande trött typ. sängen ser lockande ut måste jag säga.

imon är det då julafton. ska upp ganksa tidigt och sen kommer mirre hit och dricker varm choklad eller kaffe eller nått och spelar amped. utan lisa :(:( sjukt mkt pooh på det!!!! men det får bli bra för denna gången :D sen kommer ju mormor och morfar hit och är la här ganksa länge. kalle anka får man ju sååå inte missa!!! sen kollar ju jag på karl bertil johnssons julafton, det känns ju som att det bara ör jag XD ahaha. asså det är så sjukt bra. lite underground så. eller inte.
god jul.
Puss

Kommentarer
Postat av: nathalieh

okej, härligt :D

jodå, dt är bra med mig. :)

2009-12-24 @ 12:40:48
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback