How does it feel when tears freeze, when you cry.
2009-12-20 @ 13:00:36



hej
. inte skrivit på några eller någon dag, jag inte koll. haha. men ah just nu håller jag på att tvätta! duktigt. sen ska jag stor städa mitt rum. det set cp ut på mitt rum just nu så det behövs verkligen. jag kna inte heller göra mig i ordning för typ alla min kläder i tvätten. jag typ tog alla och slängde in dom i tvätt maskinen XD hahaha.

igår köpte jag en asfin skjorta! på hm. haha. sen jobb. det sög. och jag sög XD hahaha. jag kude typ ingenting. haha. men fick sluta en halvtimma tidigare i alla fall. det var najs. sen på kvällen var jag med Mirre. vi typ chilalde och tog massa snygga bilder.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback