And I know for sure that it's too late.
2009-12-14 @ 22:35:20

heey. efter skolan var jag hemma en stund men sen stack jag ner till staden och mötte mirre! chilalde runt typ i en timma och sen skulle jag träffa brodern min. köpte present och sen blev det en pizza med helt random. känns inte bra alltså. menmen.

Julshow sen då! det var myyyyyys. alla var sjukt duktiga! :D tänkt att det skulle kunna vara en själv, om man nu hade gått kvar. men asså dom minsta!!!! sjukt söta!!! sen stack och mirre hem till mig och chillade.

imon börjar jag 8.10....... hata. på min håltimma som är 2,5 timma så bjuder mirre på brunch! hahahaha. jag ska hem till henne och äta bara för hon är bög och är ledig hela dagen. sen tillbaka till skolan och kommer hem vid 6 tiden. sjukt segt. men nu ska jag lägga mig i tid för en gångs skull!
Puss

Kommentarer
Postat av: Diana [DiiaanaaaaS.blogg.se]

låter najs med brunch, hahaha :D men mindra najs med såå lååånga håltimmar, går med en skola utan håltimmar helt och vi slutar tjugo över två varje dag förutom fredagar när vi slutar elva, hahaha :D SJUKT SKÖNT!

2009-12-15 @ 10:01:03
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback