Wait off I just wanna tell you.
2009-08-10 @ 23:10:44


en asstor men sjukt fin bild på olivia!! :D

Idag har jag varit med Olivia! var ute lite och jag var cp. jag fattade inte vad som var med mig XD hahahha. gick hem till mig sen och fixa olivias blogg. hon hade sabbat den på något sätt som jag inte fattar. men nu är den finfin :D sen kollade vi på film :D

Imon ska jag och Mirre ha en liten photoshoot med gt! :D askul!! och imon åker Lisa!!!! :( som blir borta i ett helt år. jag kommer sakna henne asmkt!! men vi kommer ju snacka och sånt på internet. måste bara fixa min webkamera! det känns så konstigt att man inte kommer träffa henne på så länge, inga myskvällar eller något. men när hon kommer hem, dåå!! :D:D men jag tror hon kommer ha asroligt i usa :D hoppas du får bra Lisa, du är bäst!!!!!! PUSS <333
Puss

Kommentarer
Postat av: clara

Fin bild ;)

SVAR: Okej kul(: Vad gjorde ni igår då?(:

2009-08-11 @ 08:58:56
URL: http://brunetttens.blogg.se/
Postat av: Olivia - fotoblogg

japp du var cp(Y) men snäll :'D tack för hjälpen issa:D fattar inte vad jag hade gjort -.-'



åh lisa:/ hoppas verkligen hon får det jätte jätte bra!!:D<3

2009-08-11 @ 10:57:15
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback