Lets just live through this lie.
2009-08-31 @ 15:01:43

sjuuuuukt jobbig dag idag i skolan. nej jag skoja. verkligen inte jobbig. började 10.10 och hade bara två lektioner! så det var najs :D är hemma nu och vet inte vad jag ska göra. kanske baka! det är ganksa kul och alla i familjen blir glada!! haha. tror jag ska göra choklad muffins med chokladbitar i. gottis. får gå och handla lite då.

igår så beställde jag och min bror billjetter till Alexisonfire!!! :D det kommer bli naaaaaaajs :D dom är sjukt bra. har typ lyssnat sönder en asgo låt nu i typ en vecka XD Rough hands heter den! lyssna på den här. den 17 November spelar dom i Göteborg! någon mer som ska dit kanske? och sen aksnke det blir The devil wears prada med den 5 November. jag får se :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback