Misery loves its company.
2009-08-11 @ 12:55:31

Träning idag då! fick cykla i ösregn och när jag kommer dit är det helt tomt, inte nes tränaren är där XD hahaha. men sen kom Linnea och tillslut kom don med! så vi var två stycken på träningen. det sög med. fast vi hade lite tävlingar i slutet! det var ju kul. Nu sitter jag och väntar på Mirre och sen kommer också gt hit! så ska vi fixa henne och sånt :D hoppas bara det inte regnar för då kan vu ju inte kort. eller joo kanske men inte lika kul då. men nu ser jag solen! yay.

Min dator är cp så jag sitter vid en annan dator just nu och här finns inga bilder eller någor. det suger. tur att jag har musik här i alla fall :D lyssnar på denna låten nu. klick! asgo låt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback