Why don't we sit right here for half an hour?
2009-04-21 @ 21:58:23

Jag var inte med idag på tränigen. Jag fick inte för min föräldrar bara för att jag sak bli frisk snabbare och vara det till helgen. Men då kommer jag kunna träna på hela veckan så jag kommer vara dålig. Men jag ska försöka vara bra! Jg sak snart gå och lägga mig tror jag, är askit trött och jag börjar tidigt imon.

Imon är det skola till kl4 sen ska jag kanske till espresso house med Thilda och Mirre! Sen måste jag handla till fredag för jag måste ha något på bussen. Sen är det och börja packa. Jobbigt att göra det två dagar innan man ska åka men jag hinner inte på torsdag, kommer inte vara hemma alls typ. Och på fredag hinner jag inte heller. Prov och sen sak jag åka!
Puss


Kommentarer
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTON ♣

Hejsan, jag är lite seg på svara :/ Sorry!



Jag ahr en Olympus e-500 en gammal jäkla kamera. Men den funkar ju iallafall :D

2009-04-22 @ 09:30:07
URL: http://sussisfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback